01 februar 2009

Butterfly Award



Den stille pige har sendt mig en sommerfugl. Jeg er smigret. Især over at den kommer fra Den stille pige og Juniors verden, som er en af de bedste blogs jeg kender. Tak! Også for de søde ord, der fulgte med.

Hov, der fløj den igen..... hen til Firserdigteren, fordi, ja fordi hans blog balancerer delikat mellem lethed og tyngde, og på en gang er plat og dannet. Firserdigteren taler mit sprog. Og så fordi han også af og til selvfølgelig skriver om autisme.

Og den fløj hen til Mor til 9 og hendes "Herlige Hverdage" fordi hun hylder hverdagen og er en kvinde med en helt usædvanlig integritet. Og så fordi hun også af og til selvfølgelig skriver om autisme.

Reglerne for at modtage denne award er simple:

Put billedet på bloggen
Link til den du fik awarden fra
Send videre til op til 10 andre bloggere og link til dem
Læg en besked på modtagernes blogs
Nyd den rare fornemmelse….

2 kommentarer:

Firserdigteren sagde ...

Kære Mona, det er skam ingen ulejlighed (men jeg ER snart ved at løbe tør for kyberhyldeplads)! Tusind tak, også for dine pæne ord, du får 'plat' til at lyde som en hædersbevisning! ;o)

Og godt du vendte tilbage. Jeg savnede dig da du var væk.

kh. FD

Anonym sagde ...

hej Mona
en ide måske.
Fitness for sanserne
Snoezelhuset

Der står en hel del om det på nette, (under Snoezelhuset)
du kunne jo prøver at undersøg det. Det der ligger tættes på dig, er jo nok det i Helsingør.

Jeg har selv haft rigtige mange gode oplevelse, og stor gælde der, samme med de børn, jeg i årenes løb har arbejde med, så jeg kan personlig godt anbefale dig det.
Vh. dianne




!