25 april 2010

Do no harm!




DAN (Defeat Autism Now) er stille og roligt ved at blive udbredt i Danmark, ligesom i Norge. Stærke fortalere for DAN er familien Kernesund. Hvis du har penge kan de få ben at gå på i Nordic Clinic på Strøget i København, hvor du kan få hjælp til at hente forskellige kosttilskud hjem fra USA.

Du kan også lade være. Jeg håber at du lader være. Jeg håber du ikke lader dig narre af pseudovidenskab. For din egen skyld og også for dit barns skyld.

Læs lidt om kvaksalveriet her: Science hijacked to support alternative therapies

1 kommentar:

hjemmemortil9 sagde ...

ÅH HVOR GODT at du tør sige det, Mona - det er simpelthen til at få pip over mht. familien mauritsson - kender dem faktisk fra før de fandt ud af at score kassen - og jeg er sikker på at sønnen profilerer af at mor og far nu har fået lidt hold på SIG SELV, ser deres barn, er FORÆLDRE fopr ham og brormand - og i det hele taget vil deres barn! For dte kan give langt mere ro på dem! Og så kan de for min skyld drikke al deres protein og lege med deres egen mad - bare de dog ikke stak så mange andre blår i øjnene... dét gør mig ked af det! Og det gør mig VRED og HARM når halvstuderede fanatister tror at vores børns handicap er grundlagt af at VI IKKE spiser som kernesund ..... suuuk!
Ja og så spiser vi jo ellers stort set glutenfrit fordi vi har 4 ÆGTE cøliakiere i vores flok af børn .... og også for dem er det fandens træls at folk sådan udbryder; nååå og du er nok med på al det der kernesundt hva??? GU FANDEN er de ej, de har en tarmsygdom for livstid der kræver særlig diæt....