25 juli 2008

When you wish upon a star

Katinka nød virkelig at have besøg af fætrene. Det var nogle dejlige dage og der er meget godt at fortælle, men jeg vil egentlig kun lige fortælle om en episode jeg bed mærke i og som måske også peger på noget helt konkret som er svært for Katinka.

Da vi havde været i Rundetårn gik vi ned af Købmagergade og der kom vi forbi en BR-butik. Fætrene var ikke sene til at smutte indenfor og de pegede til alle sider og sagde "Jeg ønsker mig den..." og "Jeg ønsker mig den..." Katinka gik hen til dem og sagde: "Man skal ikke ønske sig mange ting." Det er bestemt ikke noget, jeg har fortalt hende. Hun var tydeligt beklemt ved situationen og lidt efter kom hun hen til mig og spurgte: "Hvad må jeg ønske mig?"

Alt hvad dit hjerte begærer, min skat!



"When you wish upon a star, makes no difference who you are
Anything your heart desires will come to you

If your heart is in your dreams, no request is too extreme
When you wish upon a star as dreamers do

(Fate is kind, she brings to those who love
The sweet fulfillment of their secret longing)

Like a bolt out of the blue, fate steps in and sees you thru
When you wish upon a star, your dreams come true"


PS: Og da Katinkas far spurgte om hun bedst kunne lide Tivoli eller Rundetårn svarede hun Tivoli og det hun bedst kunne lide i Tivoli var den, der kørte op og ned.

Ingen kommentarer: