01 september 2008

Store autismedag

Katinkas far og jeg havde aftalt at dagen i dag skulle være Store Autismedag. Der var flere forskellige ting vi var bagud med. Vi fik nået det meste. Bl.a. har vi forberedt os på at besøge en skole hvor Katinka måske skal starte om et år. Vi er rigtig spændte på det møde.

Og så fik vi langt om længe hængt plancherne fra KAT-kassen op og præsenteret Katinka for hvad det i grove træk går ud på. Jeg synes det tegner lovende, bl.a. var hele familien ude og evaluere aftensmaden efter den var blevet spist. Og jeg føler mig i den grad som en rigtig autismemor i dag. Og det er ok, bare det ikke er hver dag.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvordan opføre en rigtig autis mor sig, ja undskyld. Jeg tænker bare.

Mona sagde ...

Hej anonym.

Jeg kan godt se at det er er lidt indforstået skrevet. Det jeg mener er lidt ironisk og det skal vist betyde "sådan en slags mor der går helt op sin identitet som mor til et barn med autisme og klippe/klistrer og gør ved".