08 marts 2009

WAAD??

Hvis jeg siger autisme eller asperger tænker du så på? Måske har du ikke den fjerneste anelse om hvad ordene betyder, så glæd dig til den 2. april, hvor du har alle chancer for at få mere at vide. Måske ved du mere om det end de fleste? Del ud af din viden den 2. april. Måske har du kun en svag fornemmelse, så sæt ord på dine tanker og følelser den 2. april



Kom nu, lad jungletrommerne og en lille fugl synge om at alle kan være med til at støtte denne sag. Spred ordet, spred viden, spred kærlighed og glæde!

7 kommentarer:

X@Mor sagde ...

Guldstjerne til dig !

Mona sagde ...

Ih tak :-)

Anonym sagde ...

Her får du en fra mig - to guldstjerner :-)

Mona sagde ...

Hvor mange skal der til for at jeg får en overraskelse ? Ihh hvor er I altså søde :-)

X@Mor sagde ...

Hvad ønsker du dig?

Fortæl mig, hvad du ønsker dig, og jeg skal fortælle dig, hvormange guldstjerner du skal tjene ind for at få dit ønske opfyldt.

Mona sagde ...

LOL - laughing out loud - der fik du mig :-))))

Anonym sagde ...

Fin ide. Den er jeg med på!! Har hentet linket :)