27 marts 2009

You go girl!

Månedens blogger er ........................................................................................................... "Den stille pige og Juniors verden". Spacemermaid har interviewet Den stille Pige - som ikke er så stille endda - til dagens Urban. Smut ned og hent den!

Jeg har som sædvanligt været ude og køre med fire busser/metroer/tog her til morgen og jeg så mange der sad og læste interviewet. Og jeg havde sådan lyst til at udbryde: "Hende kender jeg!" Men det gør jeg jo - desværre - ikke. Den stille piges blog er bare skrevet så vedkommende at man får følelsen af at kende hende.

Og de oplevelser hun har med at finde det bedste tilbud til sin søn er desværre nok ret typiske for mange andre forældre.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære du

Denstillepige har faktisk anbefalet din blog, men der var åbenbart ikke plads til at få det hele med.

Stor respekt til dig og hende for jeres åbne og ærlige bloggerier. Det er så dejligt, at I har så godt et netværk på nettet også. Jeg ved, at det betyder meget for Den stille pige at kunne dele sine erfaringer med ligesindede.

Skøn blog du har.

Hav en dejlig weekend!

Mona sagde ...

Tak for et fint interview. Det gør en forskel!