08 juni 2008

Et par "nye" blogs

Se lige hvad jeg fandt da jeg surfede rundt! To spændende blogs om autisme af en med insiderviden:

Autist
"Jeg har autisme, og jeg vil prøve at lave en blog, hvor jeg somme tider vil skrive noget fra min hverdag. Jeg har gået i skole på Langagerskolen, nu går jeg på en skole for voksne, fordi jeg gerne vil tage mine eksamener, jeg vil gerne være læge."

og

mig
"Hej, jeg hedder Anne. Jeg interesserer mig meget for sygdomme og for at høre musik. Jeg kan i sær rigtig godt lide at høre Hits for kids, så kan jeg også godt lide Aqua, Spice girls, Eminem og DAD. Jeg interesserer mig også rigtig meget for hvornår andre har fødselsdag, datoen, de har fødselsdasg og hvor høje der, og hvad de vejer."

Jeg gætter på at det er den samme Anne.

Meget interessante blogs.

Ingen kommentarer: