19 juni 2008

Jeg kan

For et par dage siden nævnte jeg narrative play therapy. Efterhånden er jeg ved at få øjnene op for hvor mange forskellige tilgange der findes der på den ene eller anden måde kan hjælpe børn med autisme. En anden tilgang som jeg synes indeholder gode muligheder og som er gratis er "Jeg kan".



Et gratis program på 15 trin. Lige til at prøve af derhjemme. Personligt er jeg helt vild med punkt 5 hvor barnet udvælger sig en fantasihjælper. Jeg tænker på totemdyr.

Læs mere online her: Kids skills.
Eller gå på biblioteket efter Ben Furman: "Jeg kan" 13.43

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Mona
Jeg har arbejdet med Furmans bog i forbindelse med min læreruddannelse. Den kan varmt anbefales til både forældre og "professionelle". Den er meget brugerorienteret.
Mange hilsener
Svends mor