01 april 2008

Velkommen

I dag er det International Autism Awareness Day. Jeg ved ikke om der sker noget i Danmark i den forbindelse, bortset fra at jeg åbner denne hjemmeside om autismespektret. På CNN kører der i hele april måned <en programserie om autisme. Det bliver spændende at følge med i.

Jeg har haft denne hjemmeside undervejs længe og jeg har hovedet fuld af ideer til hvad jeg gerne vil skrive mere om. Så kom igen og se hvad der sker, for der kommer til at ske noget. Og dine ideer og kommentarer er hjerteligt velkomne. Bare skriv til mig på postmaster@spektret.dk. Eller kommenter på de forskellige indlæg her på bloggen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er meget imponeret over jeres åbenhed omkring autismen og hvordan det egentlig påvirker jer alle sammen i hverdagen.

Som fagperson indenfor social- og sundhedsområdet ville jeg ønske, at flere ville blogge om deres sygdom, så vi også kan få noget mere viden omkring en sygdom fra ikke faglitteraturen, da den ofte mange gange er farvet med en eller anden farve.

Jeg vil jævnligt følge med i skriverierne. Der er også smidt et link op på min egen blog, så jeg nemt kan finde den.

Anonym sagde ...

Tak, Kenni :-)